strasidelny dum ve Strasicich...

Serych Jakub Serych@panska.cz
Neděle Listopad 1 17:59:32 CET 2009

Kdybych chtel vytvorit efekt modreho plaminku ze zasuvky, zjistil bych ze ktere krabice je do ni privod, koupil bych si napln do zapalovace, v akvaristice hadicku a zavedl plyn do husiho krku. Myslim, ze po jeho zapaleni by to mohlo delat velmi zajimave efekty a i kapesnik, kterym bych se snazil utesnit hadicku v husim krku by mi pri neopatrnem zachazeni mohl ohoret.... :-))

Vzdyt ten kluk na fotkach vypada presne na ten vek, kdy se takovehle veci zkousi. Ja jsem v jeho veku bezne trel cerny strelny prach, balil popasnaky do sporicu tabaku a kladl je za zada po usi ozbrojenym hlidkam u ruznych ambasad (bylo to za komunismu) atd. atd.

Jakub Serych

P.S. nastesti mam vsechny prsty na obou rukach, ale kolikrat se tomu sam divim