[OT] Smazani DVD RAM

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Listopad 1 09:27:19 CET 2009

Ja jsem pouzival DVD RAM jiz pred mnoha lety a k plne spokojenosti. Pak jsem
delal pro jednoho cloveka od filmu a reklam a ten to u mne videl. Nebudu
jmenovat, ale nedavno byl navrzen na oskarovou cenu. Pri predavani moji
prace, (ta prosim nesouvisi s jeho tvurcni praci),  mi prinesl cca 90 ks
techto medii. Na kazdem bylo vyuzito tak 2% a zasifrovane. Dnes jiz puzivaji
novejsi technologie a prave kvuli rychlosti. Ale verte mi, ze zapis na bezne
DVD, ( at jiz + ci - ci RW ), to neni v zadnem pripade.
Hezky den Jindra Polivka

2009/10/31 Fr <kocifrantisek@seznam.cz>:
> Dobrý den,
> - v technologii jako takové problém asi nebude.
> Spíš si myslím, že kvalita výrobků bude v rámci úspory ochuzená.
> Já zálohuji/vypaluji/ na 1x zapisovatelná DVD. Nezdržuje mne mazání,
> a mám jistotu, že jsem data přečetl.

Jakou jistotu? To jako při verifikaci hned po vypálení? Tak to jo. Ale
za půl roku? Za rok?

BTW ta ochuzená kvalita výrobků - bude snad situace jiná u DVD-R nebo
DVD+R oproti DVD-RAM?

P.K.