[OT] Psychowalkman - funguje to ?

Ondřej Janovský ondrej.janovsky@alarex.cz
Neděle Květen 31 21:08:39 CEST 2009

Ahoj,

psychowalkman neodstini. Naopak, pokud si s nim nemuze clovek nekam
zalezt, je to k vzteku a k nicemu to neni.
Jinak z mojich zkusenosti funguje, ale ne tak uzasne, jak vetsinou
slibuje napriklad jakysi p. Valuch a firma Galaxy.

BWGen ... nektere z nastaveni pro tento program ucinkovaly.

Existuji jeste:

http://gnaural.sourceforge.net/
http://uazu.net/sbagen/

Jinak pokud by nekdo mel pristup k EEG pristroji, mohli bychom se
presvedcit, jak to doopravdy funguje. Ja pouzivam InnerPulse co prodava
Galaxy.
Pokud si ho chcete ozkouset, co to s vami udela, jsem v Praze Dejvicich
a nebyl by to problem.

Oja