OT: kontrola webovek

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Neděle Květen 31 20:03:37 CEST 2009

At 19:37 31.5.2009, Pavel wrote:
>Zdravim konferu,
>
>jakym nastrojem mi doporucite udelat kontrolu webovych stranek.
>Mam podezreni ze je na nich nejaky vir. nebo podobna havet

Komercni vsuvka: Avast je v soucasne dobe asi nejlepsi na kontrolu
webovych detekci. Zkuste, bud demo, nebo free home verzi (pokud to
jsou nekomercni aktivity). Chystame naradi i na intenzivni
heuristickou analyzu, jako free web aplikaci (zatim ve vyvoji, bude
brzy). Muzete zkusit i poslat url na inspekci sem.

Jinak bezne veci:
iframe s rozmery width/heigth <=1, pripadne visibility:hidden,
vedouci nekam jinam, typicky do ciny.
totez s 'frame'
pripadne hrozne divne vyhlizejici javascript. Tady trosku pozor, radi
je cpou do jedne radky a hodne daleko za </html>, mnoho tabu a
enteru, takze beznym 'prohlizenim', ktere nelame radky, to neni videt.

                 Jindrich Kubec

  ALWIL Software a.s. Prubezna 76, Praha 10, 100 00, Czech Rep.
  phone: (+420) 274 005 666           fax: (+420) 274 005 888
  email: kubecj@avast.com             web: http://www.avast.com