Ovladaci multifunkcni kolecko

Miroslav Pajpach pajpach@katedrala.net
Neděle Květen 31 16:27:37 CEST 2009

Na www.dilynamobily.cz si muzete za par korun koupit presne to same kolecko,
nebo spoustu podobnych.
Ja to mam "za rohem" tak tam chodim uz dlouho "pro inspiraci" když potrebuji
nejake "udelatko", displej, baterku...
do nejakeho zarizeni.

S pozdravem
Pajpach

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Michal Grunt
Sent: Wednesday, May 27, 2009 12:02 AM
To: HW-news
Subject: Ovladaci multifunkcni kolecko

Zdravim,
shanim ovladaci multifunkcni kolecko, ale nevim presne jak se to jmenuje
(hledal jsem, ale nic jsem nenasel). Mel to treba telefon Sony Ericsson
P900 ci P910, nebo se pouziva u nekterych drazsich mysi (koleckem se da
tocit, zmacknout ho dolu a jeste ho mackat do stran). Nevi nekdo kde by
se to dalo sehnat (mimo to, ze bych vykuchal mys nebo telefon)? Kdyz
jsem mel jeste telefon SE P910, tak se s tim dal perfektne ovladat skoro
cely pristroj jenom jednim prstem, tak bych to chtel pouzit v jedne me
konstrukci.

Michal Grunt