Re: Problém s PC zdrojem ?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Květen 31 12:09:28 CEST 2009

Puvodni zprava ze dne 31.5.2009 od Pavel Troller:

> Víte, ono když kompilujete třeba kompletní X.org,
> Firefox/Thunderbird, KDE 4 nebo OpenOffice, tak ten stroj SKUTEČNĚ
> má co dělat. To jsou případy, kdy všech 8 jader (tedy 4 jádra s
> hyperthreadingem) jedou dlouhé hodiny naplno,

Ufff... to jako vazne? To mi nerikej, ze pri kompilovani to jsou
takove silene astronomicke vypocty, aby vsem jadrum bez problemu
stihaly pevne disky a vsechna jadra tedy byla trvale, dokonce po
nekolik hodin, vytizena na maximum.

Jinak, kdyby se ti na tom procesoru ztratilo 400W, tak bys ho
neuchladil ani 5 minut, natoz nekolik hodin. i7 ma thermal design
tusim 130W.

Moderni graficke karty zerou (a tim padem hreji) jako prase. To je
fakt tragedie. Ale psal jsi, ze nemas nejakou vykonnou grafiku. A pri
kompilovani asi nebude grafika predvadet nejake silenosti.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz