Specialni sumove generatory - bylo Re: Jak uspat male deti ?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Květen 31 09:53:00 CEST 2009

Mno, mozno aj toto bude individualne.

Mali sme nakupene rozne tie CDcka, a spolahlivo to uspavalo maminku :-) ale deti ani nahodou.

Starsieho (v case, ked bol este babatko) som pomerne uspesne uspaval tak, ze som si lahol a polozil som si ho na hrud. Toho mladsieho presne ten isty postup privadzal priam do zurivosti - faktom je, ze mladsi sa o tom, ci bude spat alebo nie, rozhodoval od zaciatku zasadne sam, a vobec ziadne z fint, co sme mali na starsom odskusane (vratane tych Maidenov) na neho nefungovali; chvalabohu zase ma pomerne pravidelny rytmus spanku az dodnes (ale kupodivu Iron Maiden teraz pocuva rad, a dokonca si vyzaduje, aby boli pusteni patricnou hlasitostou... :-) )

Hovori sa, ze vraj niektore deti su nestastne z toho, ze sa narodili (ergo u tych ten tlkot srdca, nadhadzovanie a ine hluky upokojuju), a inym sa zase "skutocny svet" vyslovene paci...

wek