JTAG pro progranovani Xilinx?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Květen 31 04:51:36 CEST 2009

Puvodni zprava ze dne 30.5.2009 od j.Krajinka@seznam.cz:

> Jak je to s JTAG pro programovani Xilinx, co jsem zatim videl tak se
> pouziva primo LPT, ale to je minulost a ja ho na PC uz ani nemam.
> Slo by napriklad pouzit JTAG USB Debug adapter , ktery mam od Silabs
> k ladeni MCU? Presneji tento
> https://www.silabs.com/Support%20Documents/TechnicalDocs/USB_Debug_Adapter_UG.pdf

> Jak se takova vec nastavuje v ISE od Xilinx? Nemam s tim zadne
> zkusenosti, rad bych neco s CPDL respektive pozdeji i FPGA neco
> zkusil, ale nechce se mi kupovat dalsi jednoucelovy JTAG a LPT na PC
> nemam .

Tobe jde vylozene o to, abys to ridil z ISE, a nebo proste potrebujes
nahrat program do Xilinxu? Pokud to druhe, tak pak ja jsem kdysi
programoval Xilinx pomoci Presto od Asixu. Pomoci dodaneho programu
SVF Player jsem do nej posilal SVF soubor, ktery vylezl z ISE. Musel
jsem to tedy rucne spustit, ale fungovalo to. Pokud ten tvuj JTAG
adapter od Silabsu umi prehrat SVF soubor, tak to jiste take pojede.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz