JTAG pro progranovani Xilinx?

Galloth lordgalloth@gmail.com
Neděle Květen 31 02:23:50 CEST 2009

Pokud si pamatuji spravne, tak bitgen ma nejake nastaveni, ve kterem
vygeneruje cistou serii JTAG prikazu a data. Pokud si toto vytvorite,
tak uz vam muze byt jedno, jaky mate kabel. Proste zapisete na JTAG
cely vystup s bitgenu a ten uz obsahuje jak prikazy pro programovani
FPGA tak vlastni bitstream.

Honza