Re: Problém s PC zdrojem ?

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Neděle Květen 31 01:03:45 CEST 2009

Podporim Vas. Mam teda AMD CPU s tou znizenou spotrebou (4850e), ale
inac tiez multi I/O karta, TV-tuner karta, 2x HDD, napalovacka,
grafika (taka stredna-slabsia? ATI3650). V idle, t.j. internet s
nacitanymi strankami, alebo nejaky txt editor (povedzme programatorsky
:-) zerie 63W. Pri plnej zatazi CPU bez vytazenia grafiky je to tesne
nad 100W a aj s vytazenim grafiky (no sem-tam nejaka ta hra) do 120W.
Merane sietovym W-metrom, bez monitora.
Ako som pisal v inom threade, ze mi umrela zakladovka, tak som
preventivne vymenil aj 5-rocny 350W zdroj za novy 400W. Mal sice podla
teploty riadene otacky 12cm ventilatora, ale chladice v zdroji boli aj
pri plnej zatazi tak chladne a ventilator relativne dost hlucny, ze
som mu este predradil odpor.

miro