OT: rozbita wokna

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Neděle Květen 31 00:41:42 CEST 2009

Vsetky rady, co doteraz presli su OK, poskusajte. Mal som vsak inu
pricinu problemov s podobnym prejavom. Zakladna doska po 5r koncila
svoju zivotnost, presnejsie chipset na nej. Najprv mi Win mrzol pri
nominalnej frekvencii CPU a pamati. Pri podtaktovani to este slo.
Samozrejme riesil som podozrenia na virusy a inu haved - reinstall.
Neskor sa zacali stracat subory z HDD (najviac najpouzivanejsie, t.j.
z adresara Win a Win\system32) a stale sa spustal checkdisk. Problem
som videl v kabloch k HDD, potom v HDD, ale po vymene kablov a disku
za novy to iste.. K prejavom vasho PC - bez niektorych zmiznutych dll
zo system32 windows nastartoval do presne takej fazy, ako popisujete.
Win som preinstalovaval este 2x, bez zlepsenia. A to on (svina)
odchadzal radic diskov v chipsete... Tak uz mam nejaky cas novy PC,
prevadzkujem v nom aj stary disk, ktoremu nic nechyba :-)
Akoze vramci hrania sa, som neskor povymienal aj kondenzatory v
spinanych zdrojoch CPU core napajania a napajania RAM, ale nepomohlo.

miro