rozbita wokna

Michal Lukac michal.lukac@fstroj.uniza.sk
Sobota Květen 30 23:28:12 CEST 2009

Skuste skopirovat a premenovat explorer.exe na nieco ine ci sa bude dat
spustit, nieco podobne som mal s regedit robil to podobne.

m.

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, May 30, 2009 9:10 PM
Subject: OT: rozbita wokna

Dobry den,

Tak se mi rozbila wokna. Presnej receno, Wokna se kousla a po restartu uz
tak nejak trochu nefunguji. Po prihlaseni se misto ikonek a panelu s
Nabidkou Start zobrazi jen prazdna plocha a kurzor mysi. Jedine co jde
udelat, je pomoci Crt+Alt+Del vyvolat Spravce uloh a v nem pres
Soubor/Nova uloha/Spustit je mozne spoustet potrebne programy. Skoro
vsechny. Jedinou vyjimkou je explorer.exe. Pokud se jej snazim
spustit, wokna zahlasi "Soubor nelze nalezt". To je take pravdepodobne
duvod proc se po startu zobrazi jen prazdna plocha, protoze to
ostatni nejak obsluhuje explorer. Samotny soubor pritom existuje, v TC
si jej klidne muzu i prohlizet, jen nejde spustit. Soubor pritom neni
poskozeny, puvodni jsem smazal a ze zalohy nahral novy, a nic.
Zkousel jsem se prihlasit pod ruznymi ucty, normalnimi i
administratorskymi i v nouzovem rezimu, ale vsude je to stejne.

Nevite prosim nekdo v cem je problem, a hlavne jak system znovu
umravnit ?

--
S pozdravem,
 gatilo