Specialni sumove generatory - bylo Re: Jak uspat male deti ?

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Sobota Květen 30 21:24:58 CEST 2009

Vazeni a mili kolegove,

Ja jsem mel ale vazne na mysli elektronicke reseni. Verte, ani pivo jim davat nebudu (a ja po nem spim dobre).

Tedy opet, jedna se mi o sumove generatory, ktere podporuji relaxaci - nejlepe spanek. Jak na ne, jake by mely mit vlastnosti atd...

VP