Problém s PC zdrojem ?

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Sobota Květen 30 13:37:21 CEST 2009

Funguje to tak, ze kdyz PC zapinate tak se pri bootovani, presneji jeste pred tim nez zacne nabihat PC vypne a zacne bootovat znovu?
Pokud ano tak je asi problem v nejakem overlockingu ci nastaveni BIOSU, pokud pri najeti BIOS zjisti nejaky problem, pokusi se ho opravit a nabootovat znovu, presneji nektere desky to tak delaji, zvlaste pri problemech s casovanim pameti.

PN