RE: Problém s PC zdrojem ?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Květen 30 13:34:32 CEST 2009

Na takový PC by mělo stačit i 400W, padat by to pak mohlo maximálně při plné
zátěži, ale na otestovaní v idle bude stačit.
Problém může být i ve vadné desce, bohužel s Gigabyte nemáme moc dobrý
zkušenosti, sice jsou výrazně lepší než třeba MSI, ale pořád je s nimi dost
problémů. Nejvíc se nám osvědčily Asusy, i když taky to nejsou ideální
desky...