[OT] Psychowalkman - funguje to ?

Petr Wilhelm petr.wilhelm@gmail.com
Sobota Květen 30 10:48:32 CEST 2009

Peknou destivou sobotu.

PXC 250 vlastnim a opravdu funguji. Akorat si na to clovek zvykne a ty
ruchy si pak zacne domyslet. Od urciteho kmitoctu to opravdu hluk
odstrani, mikrofony nejsou na venkovni strane, ale uvnitr. Princip
vsak bude nejspise stejny. Cele to funguje na dve mikrotuzkove baterie
ktere je potreba spolu s elektronikou nosit na opasku. Pokud to
udelate mensi a stejne dobre tak jste vazne mistri :).
  Nejaky SW typu psychowalkman jsem zkousel na stredni skole pod
win98, signal pro bryle byl udelany na nejakem vyssim kmitoctu a pred
sluchatkama musel byt filtr. Bohuzel si uz vubec nepamatuju co to
bylo, ale pocity jsem z toho mel spise neprijemne.

Petr Wilhelm