[OT] Psychowalkman - funguje to ?

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Pátek Květen 29 22:52:27 CEST 2009

At 21:54 29.5.2009, Saša Svobodová wrote:
>     Nekde jsem videla navod na zapojeni "Aktivniho omezovace hluku",
>bylo to v jakemsi "Radiu", ale uz nevim v jakem. Nevyhodou je to, ze ke
>kazdemu uchu vedou dva draty a to cele je zapojene na krabicku u pasu.
>Ale mozna by to slo dneska udelat mensi. Trik spociva v tom, ze okolni
>hluk se snima mikrofonem, otoci se mu faze a pak se pusti do ucha.
>Puvodni hluk i takto "otoceny" se ve zvukovodu vyrusi a je ticho. Tolik
>tedy teorie, jak to je ve skutecnosti...

Mel jsem na usich noise cancelling sluchatka od
Sennheiseru, ktere pouzivaji nejaky takovy
princip a po zapnuti (bez venkovniho zdroje
signalu) se ozve opravdu ohlusujici ticho ;) Byly to PX200 nebo PX250.
http://www.dansdata.com/3senns.htm

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.