[OT] Psychowalkman - funguje to ?

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pátek Květen 29 21:54:36 CEST 2009

Hezky vecer,

    jsem v tomto ohledu dosti skepticka. Ale bylo by super, kdyby takova
vec fungovala. Zkuste hledat take hesla jako TRT, TCI, Tinnitus Control
Instrument, Tinnitus masker a podobne.

    Jinak s programy pro pocitac mam stejne zkusenosti, pod Windows XP
proste nic nechtelo fungovat a kdyz uz ano, tak to bylo tak nestabilni,
ze to bylo az zarazejici.

    Nekde jsem videla navod na zapojeni "Aktivniho omezovace hluku",
bylo to v jakemsi "Radiu", ale uz nevim v jakem. Nevyhodou je to, ze ke
kazdemu uchu vedou dva draty a to cele je zapojene na krabicku u pasu.
Ale mozna by to slo dneska udelat mensi. Trik spociva v tom, ze okolni
hluk se snima mikrofonem, otoci se mu faze a pak se pusti do ucha.
Puvodni hluk i takto "otoceny" se ve zvukovodu vyrusi a je ticho. Tolik
tedy teorie, jak to je ve skutecnosti...

					Saša K. Svobodová