[OT] Psychowalkman - funguje to ?

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Pátek Květen 29 21:30:39 CEST 2009

Byl by link? Protoze to, co je ke stazeni zdarma nefunguje pod wxp sp2
(nejde nainstaovat) a za penize jsem zadnou verzi nenasel. Bryle podle me by
mely byt jednoduche. Pokud se pouziva binauralni signal (leve a prave ucho
dostane fekvenci ruznou o kmitocet, na ktery se ma naladit mozek) tak by mel
stacit diferencialnim zesilovacem ridit LED .

PK

Dne 295 2009, 9:06 odp. "Milan Cizek" <cizek.milan@seznam.cz> napsal/a:

Ahoj,

> jak mohou vypadat programy je zde > >
http://shop.relaxuj.com/index.php?main_page=page_3
Hledej "BrainWave Generator", je to v podstatÄ› soft imitujĂ­cĂ­ funkci
psychowalkmanu. Resp. Pokud se pamatuji, měl jsem ho o pár let dříve, než se
tady PW vůbec začaly prodávat. Není tedy zdarma, ale nějaké základní demo k
dispozici bývalo. Na internetu jsou i postupy na dotvoření brýlí a spousta
samplĹŻ.

Milan