Elektrocentrala k pipe

Martin Polehla hw-list@polous.cz
Pátek Květen 29 16:26:39 CEST 2009

Zdravicko..

Presne chlazeni ktere mam v planu je tohle:

suché chlazení PYGMY 25/K - **přenosné suché chlazení s vestavěným
vzduchovým kompresorem

výtoč 25 l/hod
hmotnost 15 kg
příkon 230W
rozměry šxhxv = 160x330x295mm

Melo by to byt opravdu mrnave. Je mi trosku podivne, ze to stejne bez
kompresoru ma udavany prikon 200W.

Ja byc klidne uvazoval elektrocentralu silnejsi. Ale nerad bych aby to
palilo benzin uplne zbytecne.

p0l0us