OT: Re: Doporute satelitni prijimac

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Čtvrtek Květen 28 21:39:02 CEST 2009

Nevim, do ceho budete tu konzolu pro cednik montovat, ale byl pri vyberu
materialu velmi opatrny. Plocha paraboly neni uplne mala a pri vetru
vznikaji necekane sily.

Nekdo by to urcite umel spocitat vcetne bezpecnostnich nasobku, ale jen pro
ilustraci - ja nedavno ziskal klasickou X-color yaginu v te nejdelsi verzi
vcetne manualu, a prestoze to ma plochu celkem zanedbatelnou a vahu asi
ctyri kila, tak v manualu uvadeji neco o dimenzovani zavesu na nejakych
40kg... Vitr je mrcha.

Takze ne, rozhodne bych pouzil ocelove hmozdinky s prihlednutim k materialu,
do ktereho je budete zavrtavat, ted asi ne "nahodne zvolene ocelove
hmozdinky".

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Zdenek" <zdej@atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, May 28, 2009 9:30 PM
Subject: Re: OT: Re: Doporute satelitni prijimac

S tim HDD jste to trefil. Koupil jsem 2,5" WD 320 GB. Stacil by i 3,5",
ale nechtel jsem ext. napajeni. S tim NTFS jste me trochu zaskocil. Kdyz
jsem vybiral prijimac, vsechny uvadely podporu FAT32.

Dnes jsem to privezl vsechno, tak se do toho zitra pustim. Prijimac
(snad) naladili, abych mel trochu jednodussi hledani pozice. Rano
uvidim, co vsechno mi jeste chybi. Zatim vim jen o dlouhem vrtaku pro
kabel skrz panel. Na upevneni se pouzivaji bezne plastove hmozdinky nebo
nejake specialni, aby do der nazatekala voda?

Zdenek