Re: Výměna jističe v bytě

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Čtvrtek Květen 28 11:36:48 CEST 2009

samozřejmě jsem chtěl napsat TN-C od 10 mm2...

PH

From: "Pavel Hudecek" <phudecek@tiscali.cz>
TN-S od 10 mm2 výše je určeno pro výkonové rozvody až po přívod k
elektroměrům. Tam se to také používá. Kabely pod chodníkem jsou
čtyřvodičové, stejně tak elektroměr má 2, nebo 4 svorky. Venkovní NN rozvody
mívají vodičů 5, ale ten pátý je veřejné osvětlení.

Dále, kdybyste si třeba chtěl dát do garáže pětidírkovou zásuvku 3x63 A, tak
k ní můžete přivést 4x10 mm2 a PEN rozdělit až na konci. Lze to samozřejmě i
u menších proudů, ale kupovat 4x10 místo 5x2,5 je poněkud
kontraproduktivní:-)

PH

From: "jan.kuba" <honza.kuba@gmail.com>
No to mate pravdu, ale to nic nemeni na faktu, ze to lze ( slo)