OT: Re: Doporute satelitni prijimac

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Čtvrtek Květen 28 09:28:57 CEST 2009

Pripojuji se ke kolegum - doporucuji Vam HDD. Ja mam u Dreamsky 7500
odzkouseny WD 2,5" bez externiho napajeni. Nabeh v pohode, podporuje i
NTFS. Po vypnuti pristroje s FW 2.19 se vypina i disk (odpojuje se
automaticky napajeni na USB).
Velikost zaznamu se lisi podle datoveho toku dane nahravane TV stanice,
protoze vsechny tyto prijimace zaznamenavaji pouze dekodovany tok -
stream (*.TS). V prumeru je to 1 hodina zaznamu = 1-2GByte, takze velka
kapacita je opravdu velkym plusem :-). Osobne bych se prikladal ke
kapacite 320 GByte a NTFS, aby se vam zaznam nerozdeloval do souboru po
4GByte jak je tomu u FAT. Ale co si poridite je na Vas. Dle ohlasu z
netu Dreamsky nema neduhy ostatnich prijimacu a je schopen schroustat
snad i kartacek na zuby, takze WD neni jedina mozna volba, mely by
fungovat i jine znacky a vyrobci...
Toz, mejte sa. M.