OT: Re: Doporute satelitni prijimac

Ing. Peter Adamec max13@atlas.sk
Středa Květen 27 20:13:15 CEST 2009

Chcete dokonaly stroj

v podstate mne sa osvedcil IPbox 9000HD (su aj jednotunerove modely) ALE
prehravanie tych beznych formatov z PC nema dotiahnute k dokonalosti
takze s tym neratajte na 100%. Vsetky stroje co som cital recenzie mali
nejaky hacik aj ked u mna bola podmienka 2 tunery ale v podstate hladate
to iste co ja v bledo ruzovom.

Peter