OT: Re: Doporute satelitni prijimac

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Středa Květen 27 07:52:49 CEST 2009

Zdravim Vas,
co se tyce vnitrnosti Dreamsky, tak to Vas zklamu, otevreny jsem ho
nemel, protoze otevrenim se ztraci zaruka (na boku pristroje je
samolepka waranty void if removed), sice jsem pri prosvetlovani baterkou
pres zebrovany vrsek mel "kuchaci reflex", nicmene odolal jsem, protoze
se jedna o novy vyrobek z konce roku 2008, tudiz pristroj nema nikdo
odzkouseny v dlouhodobem provozu, vcetne mne (cca 2 mesice provozu).
Pri prosvetlovani jsem zjistil alespon to, ze pristroj je vevnitr
rozdelen na dva samostatne boardy, kde prvni je spinany napajeci zdroj a
pomoci kabelaze je pripojeny CPU board, z nejz jiz vedou kabelazky na
periferie - USB, sachty,atd.
Co se tyce spotreby - nemeril jsem, je ovsem fakt, ze pristroje je
trvale pripojen, nicmene v zadni casti je kolebkovy prepinac, kterym lze
pristroj dokonale umrtvit.
Co se tyce tepla - tak subjektivne po celodennim provozu je pristroj
vlazny, zadne problemy s prehratim jsem zatim nezaznamenal. Subjektivne
na pristoji co se tyce HW, tak vse Ok, az na jiz vyse popsany nedostatek
dalkoveho ovladani, ktere je mene citlive.
Ad Jtag - tento pristroj pouziva CPU s "uzavrenym" jtagem, takze s
ozivovanim "mrtvych" pristroju to je horsi (nejspis pouze servis). V
tomto je lepsi ShowBox, ktery ma primo komunitu vyvojaru s alternativnim
FW a s moznosti Jtag updatu...
Celkovy dojem z pristroje mam dobry, prevazuji pozitiva nad nedostatky,
ale je na kazdem, aby se rozhodl co je pro nej to nejlepsi. Osobne bych
tento pristroj klasifikoval jako pristroj na bezny provoz bez
hracickovani, i kdyz rozjet treba Lan shrare je taky pekne hrani :-).
Toz tak, mejte se... M.