OT: male postenkrovani na nase radoby zelene

Jan Galuszka konference@ei.cz
Úterý Květen 26 22:17:53 CEST 2009

Kazdopadne tam musel byt nejaky kompromis, ono turistika ma taky velky
vyznam.

Kdyz se kuknete na mapach na guglu na sever od vodopadu, tak elektrarny jsou
na obou stranach. To asi znamena, za USA umoznuje Kanade nejakym podzemnim
zpusobem ziskat vyrovnavaci hladinu nadrze stejne vysoko jako v USA, takze i
ta kanadska elektrarna muze vyuzivat cely vyskovy potencial jezera

Byl jsem tam narychlo v nedeli a na americke strane bylo plno, dostat se na
lod bylo obtizne a na sjezd pod vodopady byla fronta jak na toaletni papir
pred 25 lety. Takze jsem se tam nedostal.
Ale jeste tam zajedu jednou v bezny den, takze mozna i na tu lod se dostanu.

Behem par dnu se podivam na CN tower www.cntower.ca a poslu nejake fotky

Honza