Toluen

aze azehw@volny.cz
Úterý Květen 26 19:13:57 CEST 2009

"Toluenové rozpouštědlo a čistič", Severochema Liberec, plechovky 420ml jsem
koupil v nějakém bauhaumaxu. Složení: přes 85% toluenu + nějaké benzínové
frakce.
AZE

----- Original Message -----
From: "Petr Kubáč" <petrkubac@802.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 26, 2009 6:34 PM
Subject: Toluen

Pred 3 roky jsem kupoval posledni plechovku toluenu - na namesti ve Frydku -
Barvy Laky Redidla - prede mnou dva 13 leti spoluobcane. Kazdy kupoval 1
plechovku toluenu a 2 velke igelitky. Kdyz jsem prisel na radu ja  - kupoval
jsem jenom toluen a zadne igelitky - pokladni se ptala "a na co to mate vy?"

Od te doby se toluen dostal mimo zakon, ale ja jsem zvykly lakovat DPS
kalafunou v toluenu a ta posledni pixla uz dochazi - tak co ted mate nejakou
radu ?

Zdravi Petr Kubac