Trvale dobijeni geloveho akumulatoru.

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Květen 26 17:37:37 CEST 2009

Ahoj,

mozem sa spytat, co brani premiestnit pol R2,P1 za odpor R1 na emitor Q1?
Este jedna poznamka, R1 a odpor LM317 medzi 32 by mal byt priblizne rovnaky.

A.

----- Original Message -----
From: "Martin Hanek" <martin.hanek@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 26, 2009 4:30 PM
Subject: Re: Trvale dobijeni geloveho akumulatoru.

LM317 mam na stole v tomto zapojeni:
http://www.uoguelph.ca/~antoon/circ/labc3.html
ale zavira to moc brzo. Dal jsem tam odpor 3R3 a uz pri 95mA je na
vystupu pouze 9.5V.
Dalsim problemem je ten odpor v GND, potreboval bych jej v kladne vetvi,
aby GND byla primo spojena. Zkousel jsem to s odporem a PNP tranzistorem
na vystupu, ale take to zavira moc brzo. Musim si pohrat s temi odpory.

Martin Hanek