Trvale dobijeni geloveho akumulatoru.

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Úterý Květen 26 16:46:48 CEST 2009

Já bych to tedy zbytečně nekomplikoval a použil klasické zapojení,
využívajíce interní nadproudové ochrany. Nestavíte laboratorní zdroj, jen
nabíječku.
LM317, k tomu jedna shottkyna a máte od toho léta pokoj.

PH

From: "Martin Hanek" <martin.hanek@centrum.cz>
LM317 mam na stole v tomto zapojeni:
http://www.uoguelph.ca/~antoon/circ/labc3.html
ale zavira to moc brzo. Dal jsem tam odpor 3R3 a uz pri 95mA je na
vystupu pouze 9.5V.
Dalsim problemem je ten odpor v GND, potreboval bych jej v kladne vetvi,
aby GND byla primo spojena. Zkousel jsem to s odporem a PNP tranzistorem
na vystupu, ale take to zavira moc brzo. Musim si pohrat s temi odpory.