OT: Re: Doporute satelitni prijimac

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Úterý Květen 26 13:46:12 CEST 2009

> bugu. Verze FW 2.19, kterou mam ja, je jiz temer pro vsechny uzivatele
> plne stabilni a navic plne podporuje sdileni karet a mnohe dalsi (EMU,
> EPG a dalsi). Vyhodou je Ethernet, pro sdileni karet a moznost GShare

	Můžu se zeptat, jak to sdílení karet funguje a co k tomu ještě potřebuju?
	Když budu mít dva Dreamsky propojený LAN a kartu jen v jednoum, tak ji automaticky sdílí tomu druhému, nebo potřebuju ještě nejaký server (někde jsem našel poznámku, že Dreamsky sdíli jen jako klient)? Pokud ano, tak jak to vlastně vypadá a kolik to stojí?

	Omlovám se za hloupý dotaz, ale v satelitech se moc neorintuju a na Netu jsem nějaké polopatické vysvětlení taky nenašel.

	Děkuji,

			Aleš Zíka