doporucte tiskarnu a papir pro fotocestu plosnych spoju

Milan B. milan@bastl.sk
Úterý Květen 26 10:14:44 CEST 2009

Odstrihnuty kusok samolepky urcenej do laserovych tlaciarni (0.5cm krat
sirka folie)

V sucasnosti pouzivam nejake na traktorovom papieri (urcene do
ihlickovych tlaciarni) - a tiez vydrzia

Foliu prilepim iba na jednej strane (tej, co vlieza ako prva do
tlaciarne :) )

-m-