doporucte tiskarnu a papir pro fotocestu plosnych spoju

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Úterý Květen 26 09:58:38 CEST 2009

U mna sa este stava, ze uz pri ploche polovicneho euro formatu byva
niekolko oblasti na PCB, ktore su jemne posunute, zhruba do tych
0,1 mm, ale spolu s opacnou stranou a nepresnostou napasovania
sa posun pekne nakumuluje a ked sa podari takyto kus vyleptat,
je to bud na vrtanie via na sikmo, alebo na vyhodenie.
Neviem si uz predstavit zivot bez SMD :-)

Lubos