doporucte tiskarnu a papir pro fotocestu plosnych spoju

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Pondělí Květen 25 22:51:31 CEST 2009

Oboustranné dělám nerad, v tom máte pravdu. Zatím nemám spolehlivou
technologii pro dosažení soutisku. Rastr je irelevantní - pokusy, které
jsem dělal proběhly tak, že jsem natiskl obdélník 10x10cm čarou 0,4mm na
papír a na fólii a pak kontroloval soutisk. Nevidím rozdíl = vše je OK.
Mikroskopem jsem to nekontroloval :-). Teď používám přesně ten typ
fólií, před kterými se tenkrát varovalo - tenká fólie s podkladovým
papírem. Nemám problém. Možná jiné tiskárny tisknou větší teplotou -
nevím. Mě technologie funguje. Mám tu i krabici originálních HP fólií.
Fungují stejně, jen z nich nelze dokonale setřít ten stíratelný fix a
tak jsou pro mě nepoužitelné.
Ovšem pokud bych potřeboval tišťák pro 150ti nožičkový IO s roztečí
0,3mm nechal bych si to udělat od profesionálů. Upřimně přiznávám, že
zde již tvrdě narážíme na limity domácí technologie. Tipoval bych, že
zde už vy ani tiskárna netiskla s dostatečnou přesností a možností pro
vyrobení chyby v přenosti už tu bude více.

    Martin.