doporucte tiskarnu a papir pro fotocestu plosnych spoju

Milan B. milan@bastl.sk
Pondělí Květen 25 22:42:38 CEST 2009

Ja mam uplne rovnaku skusenost - rozne folie (HP, Rayfilm, Lomond) ,
ziadne problemy s roztaznostou - diery s priemerom 0.3 mm pri
obojstrannom DPS sadnu uplne presne (vizualne), tipujem presnost 0.05mm.
Tlaciaren LJ1200, 1200DPI, ciary/medzery 10mil, otvory pre via 0.3mm ...

Asi robite niekde chybu :)

Nie je nahodou problem, ze tlacite na celu foliu A4 a ta sa pri posune
tlaciarnou smyka? Ja vzdy prilepim odstrihnnuty kusok folie na obycajny
papier, takze posun je zabezpeceny nesmykavym papierom .... a problem s
presnostou skutocne nikdy nebol ...

-m-