doporucte tiskarnu a papir pro fotocestu plosnych spoju

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Pondělí Květen 25 21:16:56 CEST 2009

Vámi uváděnou tiskárnu neznám. Já používám starou tiskárnu HPLJ1100. Mám
vyzkoušené HPLJ4L, HPLJ4V, HPLJ5L, 6L, HPLJ1200 a z novějších HPLJ1010.
V podstatě cokoliv od HP bylo vždy použitelné. Tiskárny od jiných firem
neznám - nepoužívám. Pokud se tiskne rastr, netisknete barevný obrázek
nebo netisknete nějaký stupeň šedi po převodu z barevné předlohy ?
Zkontrolujte si nastavení ovladače tiskárny. Motivy MUSÍ být černé - ne
šedé.

    Martin