Doporute satelitni prijimac

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Pondělí Květen 25 12:01:17 CEST 2009

U nas to trvalo nekolik dnu nez se vsichni naucili nebo nasli odvahu
spustit "tv" a prepinat programy pomoci DO,
nebo klavesnice.
Ovladani pro bezneho uzivatele se nelisi od bezne TV.
Na sledovani pouzivam program DVB viewer a na ovladani dalkovy ovladac
iMon. Windows lze nastavit
na automaticke prihlasovani a pusteni TV po startu. Na ovladaci jsou
tlacitka pro spusteni TV, vypnuti TV, vypnuti pocitace
a dalsi bezna tlacitka jako na vsech DO.
Pocitac se tim promenil v jeste lepsi prijimac nez opevovane dreamboxy s
nepodstatne mensi cenou.
Cele vybaveni se vejde do vami uvadene ceny.