Past na kuny

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Neděle Květen 24 22:06:15 CEST 2009

Asi takto, dneska jsem lezl pod štít domu. Lezl jsem tam po čtyřech,
místy se plazil. Bylo tam horko jak v peci a k tomu jsem tam nasbíral
kýbl hoven.
Zjistil jsem že moje tepelná izolace je protkána tunely a místy
rozcupovaná. Spokojím se s tím že kuna už toto nebude provádět. Ochočení
, vypuštění někam, nebo zabití je už věc individuální.

Stará kuna jde ochočit? mám za to že jdou jenom mladý...

KPR