[OT] Virtualni servery

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Neděle Květen 24 21:41:08 CEST 2009

No sice je zadarmo, ale prave to, ze bezi jako host OS, mi ho
diskvalifikuje - jak jsem psal, jako primarni OS na te masine budou WinXP
(krome virtualizace relativne nenarocnych serveru bude mit na praci tu a tam
i neco narocnejsiho ve svem vlastnim OS). A mit jednu silnejsi masinu na
virtualizaci dvou malych serveru se mi zda proti dvema slabym vyhrazenym
trochu jako luxus, je to sice uspora jednoho stroje, ale za cenu vyssich
nakladu na HW a nejake pakarny pri sprave.

Nebo je to s tim ESXi jnak a ja to nepochopil?

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, May 24, 2009 9:13 PM
Subject: RE: [OT] Virtualni servery

A proč nenasadit VMware ESXi? Je zadarmo, nekonfiguruje se prakticky nic a
běží jako host OS. A VMware samozřejmě nabízí migrační utility. Z
testovaných variant je to zatím ta nejlepší, která je zadarmo. Problém by
akorát mohl vzniknout s kompatibilitou hardware.
Jinak každý VMware dokáže bez problémů po nastartování hostu spustit vybrané
virtuály, MS Virtual PC to tuším neumí, je třeba použít MS Virtual Server.
Každopádně v této oblasti je VMware výrazně dál než Microsoft.