Past na kuny

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Neděle Květen 24 21:27:38 CEST 2009

Na začátek bych rád upozornil že se bavíme na teoretické rovině a není v
plánu praktická realizace, která by byla proti zákonům na ochranu zvířat.
Sám jsem se přesvědčil jak jsou vychytralé. Dostanou se kamkoliv, i do
velice nepřístupných míst. Písklata jsou neúčinná, železa nechci použít
(brutální), lapače (sklopce) taky prý mají účinnost jak u koho.

Teoreticky. Dvoucestný usměrňovač, z 230V udělám kondíky proti sobě
630V. Pak nějaký jednoduchý měřič impedance smyčky, jakmile se změní
impedance tak šup... sepnout tyristor a dát tam několik desítek joule at
630V ?

Právě onu past jsem myslel - "sklopec". Jen hledám "hotové" řešení, kde
není tolik mechaniky, ale je to nahrazeno elektronikou.

KPR