flash programovatelna cez jtag

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Sobota Květen 23 14:08:52 CEST 2009

uz som programoval 3 PROM pamate (tesla, tusim nieco 188?) hrdzavym
klincom (rozumej vypinacmi a tabulkou na papieri), dakujem uz neprosim :-))

Uz implementujem to tvoje navrhnute riesenie s dvojitym programovanim.
Modul sa po prvom zapnuti musi okalibrovat, takze sa tam najprv flashne
firmware pre kalibraciu a ulozenie dat do externej pamate. Tento vzdy na
zaciatku prekopiruje ROM tabulky to vonkajsej pamate. Prebehne
kalibracia s nulovymi korekcnymi koeficientami, matlab mi vypocita
kalibracne tabulky a vytvori priamo textovy VHDL subor. Toto uz mam
urobene a zautomatizovane este od vyvojovej fazy. Prekompilujem
kalibracny firmware s aktualnymi tabulkami, flashnem, odmeram ci su
kalibracne tabulky spravne. Ak su spravne flashnem riadny firmware toho
modulu a je vystarano.
Kalibracne tabulky sa normalne nebudu menit, zato firmware sa bude
debugovat a urcite casom vyvijat, takze staci mat len jednu verziu a ta
sa flashe do vsetkych modulov. Po nabootovani si FPGA natiahne tabulku
do vnutornej RAMky a je vymalovano.
Kolega implementoval obsluhu FRAM pamate do vhdl pre iny projekt, takze
to uz mam hotove, ma tu aj nejake vzorky, takze tak 1 den prace a malo
by to fachat.

Na nasledujucej hwlistovici ta pozyvam na veceru (na pivo nie, lebo
neviem ci by som si to mohol dovolit :-))

b.