flash programovatelna cez jtag

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Květen 23 13:47:00 CEST 2009

>Aby som odpovedal este aj Janovi, nie je problem pouzit akukolvek
>externu pamat, ale chcem eliminovat potrebu dalsieho programovacieho
>kabla alebo geretu.

To ako ta pamat v patici?

Pamat typu 24xx je standardom uz 20 rokov, a bude standardom nasledujucich 50 rokov a viac. Ide naprogramovat aj lubovolnym hrdzavym klincom - MK by povedal, ze sa da naprogramovat aj telegrafnym klucom (no, pravdu povediac, treba tie kluce dva :-) ). Stavim sa, ze v CERNe mate v tomto okamihu minimalne stovku funkcnych geretov, ktorym sa da naprogramovat, a obdobne to bude aj v dohladnej aj nedohladnej buducnosti.

Tomu sa hovori sila standardu.

Ale to riesenie s prgramovanim pomocou boundary scanu je tiez metoda, ku ktorej potrebujes len existujuci kabel a prostredie - predpokladam, ze podporuje "prehratie" SVF ci STAPL/JAM suboru (ak nie, tak ho cim skor zahod).

wek