flash programovatelna cez jtag

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Sobota Květen 23 13:06:00 CEST 2009

vidis to nie je zly napad a je to jednoduche, programovat dany geret na
dva krat. Najpr tam napalit soft ktory z internej ROM preleje data do
externej pamate a potom flashnut firmware. Casovo je to rozumne a
nevyzaduje to ziadne dodatocne softwarove ani hardwarove nastroje.
Porozmyslam nad tym, velmi dobry postreh.
b.