flash programovatelna cez jtag

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Květen 23 12:53:00 CEST 2009

Aha, ano u seriovej pamate by to slo, akurat to nesplna Danovu poziadavku "nie nove programovacie prostredie" aj ked to zachovava aspon kabel - neviem nakolko je to dolezite.

Ja som mal z toho povodneho popisu pocit, ze sa ma z tych pamati citat za jazdy, ergo ze to musia byt paralelne pamate. Tam by taketo riesenie sice slo tiez - napr. vytiahnutim vsetkych "fuzov" z patice bezneho programatora na nejaky konektor na doske - ale bolo by to mimoriadne neprakticke.

Medzicasom ma napadlo, ze ak sa tie tabulky do daneho Spartana aj tak zmestia, tak by malo byt dost jednoduche napisat taky predpis, ktory obsahuje dane tabulky ako "ROM", a jednoduchy programovaci algoritmus trebars aj pre super lacnu I2C pamat typu 24xx. Verim tomu, ze take IP bloky su bezne k dostaniu, resp. je to pomerne jednoduche napisat. Spartan by sa nasypal tymto predpisom, po resete by sa pockalo kym napalovanie zbehne (snad je to profi zariadenie, t.j. ma aspon 2 LEDky :-) ) a potom by sa uz nasypal tym skutocnym obsahom.

Inak, aj seriova pamat sa da dat do patice...

wek