flash programovatelna cez jtag

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Sobota Květen 23 11:51:27 CEST 2009

Ahoj,
myslenku over, ale dle meho nazoru by ta konfiguracni flash mohla jit
vyuzit. Co si pamatuji, tak zpusob jak si z ni Spartan vycita
konfiguraci je pomerne dobre popsan v nejakem AN od Xilinxu. A myslim,
ze je tam popsana i struktura obsahu (toho bitstreamu), ale popravde
se mi to ted nechce cist. Zkus se podivat po dokumentu UG332 od
xilinxu.
Marek