OT Zubni kaz a zubni kamen

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Sobota Květen 23 10:50:27 CEST 2009

Jasna chyba zubare, obecne by se k anestezii v ortodoncii melo pristupovat
tak, ze pokud ma zubar odvest
bezchybnou praci potrebuje klidneho a necukajiciho se pacienta,ktery se
hlasi, ze ho to boli.
Neznam chirurga, ktery by operoval bez anestezie, ale rada zubaru se klidne
vrta v okoli korene bez anestezie.
Jsem docela citlivka, presto si troufam tvrdit, ze kdyz to zubar umi tak jak
infiltracni anestezie
( neco jako 4% Supracain) podany injekcne co nejblize ke korenu zubu tak
svodova anestezie, znecitliveni cele poloviny dolni celisti podanim
anestetika k hlavnimu nervu, vypada to drasticky pac se to dela dlouhou
jehlou, neboli stejne tak pak nemuze bolet samotny vykon a to vcetne
korenovych kanalku.
Jedine co je pak neprijmene je, cca 2hodiny vetsi ci mensi necitlivosti
tvare.
PN

No ja musim priznat , ze mam se zubama dalekosahle problemy , "kazove"
uz mi rovnou rostly, snad diky nejakym antibiotikum z osumdesatych let
minuleho stoleti . Takze jsem na lecoss zvykly a kdyz mi zubarka
takhle delala jeden kanalek u zubu cast toho nervu jeste nebyla
mrtva(predtim tam byla nejaka ta vlozka co ho mela umrtvit) a jak tam
strcila vrtacku s tim dlouhym vrtakem kterym se ten kanalek cisti bez
umrtveni (bolest celkem snesu , vic mi vadi injekce a hlavne ze mam
potom necitlivou pusu) tak to byl teda tanec ta bolest je fakt hodne
silna a hlavne clovek nemuze zatnout zuby :) Takze nejaky ten tyden
jsem na to myslel , ale jak rikam uz mi u zubare delali vsechno takze
clovek je otrly.

snehulak

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4097 (20090522)

http://www.eset.cz