OT: procesor - kit pro linux doporucte

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Sobota Květen 23 08:29:14 CEST 2009

> dejte mi prosim typy na nejaky kit nebo procesor pro linux. Chtel bych
> neco malyho, kam by se treba na nejakou kartu nahral jakejsi linux a
> melo to nejaky vstupy vystupy, seriovku atd. Ethernet by to mit nemuselo
> a vystup na monitor neni nutny. Proste neco na hrani.

Používáme tohle http://www.olimex.com/dev/sam9-L9260.html, celkem můžu
doporučit. Příjemné na tomto kitu je, že je na tom nainstalovaný Debian,
takže přidání jakékoliv aplikace je otázkou napsání příkazu "aptitude
install ..." a hotovo. V dokumentaci je schéma modulu, na CD jsou
přiložené veškeré potřebné zdrojáky (je to samozřejmost, ale ne vždy to
tak je) a příslušné cross-kompilační prostředí pro kompilaci bootstrapu,
bootloaderu, jádra a vlastních aplikací. Reálná spotřeba se pohybuje
kolem 1W.

Lukáš Grepl