OT Zubni kaz a zubni kamen

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Květen 22 15:42:32 CEST 2009

To vypadá zajímavě. Jak se vlastně pozná konec té trvanlivosti?

PH

From: ""Ing. K.Prokůpek"" <kpr@seznam.cz>
čistit si zuby všude, hubit bakterie a neutralizovat PH.
nejhorší je na tom genetická dispozice pro kazivost, tam se moc dělat nedá.
dříve se prodávala aktivní florizace zubů, třeba se to někde dá ještě
sehnat. Já jako dítě jsem to zažil jako nadstandart u zubaře a můžu říct
že dobrý. Má to trvanlivost cca 0,5roku, po aplikaci se vytvoří jakási
zesílená sklovina..