OT: procesor - kit pro linux doporucte

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Pátek Květen 22 15:21:56 CEST 2009

Já mám desku TS-7250 , na které je ARM920T @ linux (kernel 2.6). Výrobce
www.embeddedarm.com
Dováží třeba www.mydatex.cz

Zatím na tuhle hračku nemám moc času, ale běhá pěkně. Monitor to nemá,
připojuje se přes konzoli přes COM port.
Jinak spousta features... ADC, LCD (umí 2x16), I/O a externí konektor na
různé zajímavé karty které si můžete buď dokoupit nebo postavit sám.
Zatím jsem ozkoušel vlastní HTTPD , FTPD, I/O a sériovou linku. Běhá to
pěkně.

KPR