Patecni dotaz k lednicce

Pátek Květen 22 12:38:41 CEST 2009

Pokud narážíte na tzv. shockery - zamrazovače potravin, tak to není nic levného a myslím že se jedná o to abyste měl prostředí s vysokou tepelnou kapacitou a mohl provést zmrazení potraviny co nejrychleji. Hygienické normy stanovují průběh zmrazování a hospody které by rády uchovaly navařené potraviny v obyčejném mražáku mají smůlu.
P.S. - to nemám ze sebe, manželka pracuje na hygieně výživy...

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Novotny
Sent: Friday, May 22, 2009 12:15 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Patecni dotaz k lednicce

Tohle je jedna z variant, respektive ta ktera se bezne pouziva je pomerne vyrobne jednoducha, bohuzel jak sam pisete energeticky to uz neni takova slava.
Druhou variantou, asi bude pouzita i u te 2x drazsi A+ "Liebherrky" je vyuziti faktu, ze velke krystaly ledu vznikaji jen pri "pomalem" ochlazovani vlhkeho vzduchu.
Pri tomto reseni se pouziva jednak velke rychlosti zmrazovani, zabranuje tvorbe krystalu ledu a lednice je vybavena odvlhcocacem vzduchu, energeticky to vychazi lepe, ale cenove a urovni elektroniky je to nekde jinde.

Kdyz je jiz rec o lednickach, osobne se divim, ze nikdo z vyrobcu nedela poradny, treba vestavny mrazak, s teplotou -30C a tomu odpovidajicimi izolacemi, provozne by to o moc drazsi nebylo a pokud jde o kvalitu mrazenych potravin je tech -30 kvalitativne nejde jinde nez beznych -18C.

PN