Patecni dotaz k lednicce

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Pátek Květen 22 10:37:31 CEST 2009

Kdysi jsem zkoumal profi mrazák. Výparník měl husté teplosměnné lamely,
asi jako chladič na procesor s tepelnou trubicí.
Jednou za den časový spínač sepnul solenoidový ventil který přemostil
kondenzátor a teplý freon z kompresoru šel přímo do výparníku. Odtátí
námrazy proběhlo během několika minut.
Lubor